Coșul tău este gol acum!
Termeni si conditii
Te rugăm să citești cu răspundere și deosebită atenție Termenii și Condițiile de utilizare prezentați mai jos, înainte de a face o acțiune cum ar fi o comandă de bunuri sau servicii din cadrul site-ului.
Definiții pentru termeni din cadrul platformei:
Nood este numele S.C. UNLOCK SELF S.R.L cu sediul social în București, Str. Clucerului, Nr.1, Bloc 40, Sc.D, Parter, Sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/9752/20.06.2017, cod fiscal nr. 37793290, cont bancar nr. RO48INGB0000999906857947 deschis la ING, reprezentată de Razvan Clapa.
Vânzător – Nood, prin intermediul platformei, https://www.nood.ro/ persoană juridică ce propune spre vânzare produsele exact cum acestea sunt prezentate în site.
Cumpărător – o persoană fizică sau juridică ce își va înregistra un cont în site și va efectua o comandă.
Bunuri și servicii – orice tip de bunuri/servicii care sunt furnizate de către vânzător prin intermediul site-ului.
Utilizator – acea persoană fizică sau juridică care s-a înregistrat în cadrul site-ului și a fost de acord prin această acțiune cu termenii și condițiile de utilizare.
Client – o persoană fizică sau juridică care are un cont înregistrat și efectuează o comandă în cadrul platformei.
Platformă – www.nood.ro și toate subdomeniile incluse de aceasta
Comanda – un document electronic ce reprezintă un contract între vânzător și cumpărător, prin care se transmite dorința de achiziționare de bunuri și servicii din cadrul platformei.
Livrare bunuri – Referință pentru bunurile comandate ce vor fi livrate către Client prin orice formă de serviciu de livrare.
Contractul se consideră a fi încheiat între cele doua părți în momentul în care se va expedia comanda, iar plata va fi efectuată.
Comenzi
Tot ceea ce primești este produs pe comandă, doar pentru tine. Nu avem stocuri și de aceea nu putem livra nici un produs fără o comandă prealabilă pe site.
Preluare comenzi: luni-vineri 07-14 (cu minim 24 de ore înainte de livrare)
Livrare comenzi: luni- vineri 07-14
Pentru livrările de sâmbătă & duminică, ultima zi de primire a comenzii este joi.
Nu primim comenzi și nu facem livrări în zilele de Sărbători legale.
- Ne pasă de resurse, de planetă și de toți oamenii care o locuiesc. Este unul din motivele pentru care nu ținem stocuri: așa primeșți mereu un produs proaspăt și evităm cu toții risipa alimentară. Da, asta înseamnă și că nu poți primi un produs pe loc, ci doar cu o comandă prealabilă cu minim 24 de ore înainte.
- Iar pentru că unele perioade sunt foarte aglomerate, better safe than sorry: ne ajutăm reciproc dacă avem comanda ta pe site cu 3-4 zile înainte, ca să ne putem organiza eficient fluxul de producție (încă nu suntem o echipă foarte mare).
- Dacă doreșți să operezi orice modificare la comanda inițială, te rugăm să faci asta cu reply la mailul de confirmare primit de la noi. Poți face modificări cu cel mult 24 de ore înainte de termenul de livrare, dar nu îți garantăm că ele sunt posibile de fiecare dată.
- Nu luăm în considerare comenzile primite doar telefonic, pe Facebook/Instagram sau Whatsapp. Pentru că ne respectăm fiecare client, dar și echipa responsabilă cu pregătirea comenzilor, lucrăm într-un mod care să-ți aducă mereu o experiență de calitate.
- Uneori, este posibil să nu găsim ingrediente la calitatea pe care ne-o dorim. Te vom anunța de fiecare dată când se va întâmpla asta și îți vom propune alternative la fel de gustoase și arătoase.
- Dacă dorești să incluzi și un mesaj, te rugăm să ne menționezi asta în câmpul de comentarii din formularul de comandă. Nu avem felicitări sofisticate, dar putem scrie de mână orice mesaj îți dorești, pe o cartolină albă simplă.
Vânzarea online a bunurilor și serviciilor
Orice client are permisiunea de a efectua comenzi în cadrul platformei.
În momentul în care clientul sau cumpărătorul va avea o conduită considerată că ar putea prejudicia în vreun fel Nood, noi ca vânzători ne rezervăm dreptul să restricționăm accesul acestuia în cadrul platformei pe care o administrăm.
Comunicare cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiune directă sau prin datele din secțiunea de CONTACT a site-ului. Vânzătorul are dreptul de a gestiona informațiile fără a fi nevoit în vreun fel să aducă justificări acțiunilor sale.
Toate tarifele bunurilor și serviciilor din cadrul platformei sunt exprimate în lei și includ și costul TVA-ului.
Informațiile ce sunt utilizate pentru a descrie bunurile și serviciile disponibile în site, nu sunt asemenea unei obligații din partea acestuia, ele fiind utilizate doar cu titlu de prezentare.
Imaginile și video-urile de pe site/ Facebook/ Instagram sunt făcute de noi de-a lungul timpului și nu ne condiționează să decorăm produsele în același fel. De fapt, chiar ne place să creăm de fiecare dată ceva nou, și ne inspiră fiecare anotimp, artișți talentați, muzee sau pur și simpu o plimbare în natură. Dacă totuși îți dorești un décor anume de pe site, trimite-ne și poza care ți-a plăcut și îl vom face pentru ține.
După ce ai primit sau dăruit un produs de la noi, ne ajută un review. Dar mai ales îi ajută pe alți oameni să știe ceva mai multe lucruri despre noi chiar înainte să ne cunoască.
Plăți
Clientul are obligația de a furniza detalii corecte și complete în momentul în care efectuează comanda, existând garanția că poate plăti bunurile pe care dorește să le primească, existând fonduri suficiente pentru asta.
Prețurile listate în cadrul platformei sunt corecte și întocmai cum sunt prezentate în site, dar ne rezervăm dreptul de a le modifica în viitor, fără să avem obligația de a anunța clientul cu privire la această schimbare.
În cazul în care vor apărea erori cu privire la preț, poate acesta nu este de actualitate în momentul efectuării comenzii, vei fi contactat imediat pentru a fi informat cu privire la această situație și de asemenea vei avea dreptul de a renunța la comandă în orice moment.
În momentul în care plasezi o comandă, vei fi informat de costul total al acesteia, inclusiv de costul taxelor de livrare. Plata poate fi realizată online, în momentul efectuării comenzii, sau numerar, la momentul livrării.
Pentru emiterea facturii, pe care o vei primi in format electronic, nu uita să completezi în formularul de comandă toate datele necesare.
Livrarea și returul
- Fiind vorba despre mâncare, nu putem primi înapoi un produs comandat de tine:
- din motive de igienă și siguranță alimentară
- pentru că are un termen de garanție mic și condiții specifice de păstrare
- pentru că este preparat conform unei cerințe particulare, fără garanția că altcineva și-ar dori exact acel produs, cu acel décor, în cantitatea și forma respectivă etc.
- Pentru a te bucura de produsul primit, păstrează-l la frigider până la momentul servirii și nu îl transporta la temperatura ambientală în sezonul cald (mai-octombrie).
- Toate produsele sunt ambalate de noi în laborator, și transportate către tine în maxim 2 ore de la plecarea din laborator. Transportăm în cutii frigorifice pentru a menține o temperatură constant rece.
- Toate produsele sunt livrate de noi, și nu prin intermediul unor curieri/ intermediari.
- Taxa de livrare este de 15 lei în București și 25 de lei în Ilfov. Dat fiind specificul produselor, nu putem livra în alte orașe din țară sau din străinătate.
- Pentru comenzi a căror valoare depășește 250 de lei, livrarea este gratuită.
- Produsele pot fi ridicate și direct de la laborator (Strada Clucerului nr 1), luni-vineri în intervalul 07-14.
În momentul în care clientului i se livrează comanda, acesta are obligația imediată de a verifica conformitatea sa, și de asemenea că aceasta nu a suferit daune în timpul livrării. În cazul în care imediat după, acesta constată o neregulă, este obligat să anunțe de urgență vânzătorul, în caz contrar, nu i se vor putea imputa responsabilități cu privire la nereguli ale comenzii vânzătorului.
- Toate produsele beneficiază de certificat de conformitate.
- Termenul de valabilitate este precizat la fiecare produs, în secțiunea aferentă acelei categorii din site.
Reclamații
Orice tip de plângere, reclamație, va fi luată în considerare cu seriozitate de noi și vom face tot posibilul pentru a se răspunde la aceasta în timp util. Clientul va depunde orice tip de reclamație/plângere, la adresa de e-mail: CONTACT@NOOD.RO
Răspundere
Vânzătorul nu poate fi considerat responsabil pentru diverse daune pe care cumpărătorul le va suferi, dacă acesta și-a îndeplinit întocmai obligațiile ce îi revin.
În momentul în care cumpărătorul își creează contul de utilizator, vânzătorului îi va reveni obligația conform legii să păstreze confidențialitatea datelor contului, dar clientul este responsabil de gestionarea propriului cont, de aceea este recomandat să nu ofere informații despre acesta unor terți.
Nu putem garanta că utilizarea site-ului va fi fără probleme/erori, dar se va încerca remedierea acestora în cel mai scurt timp. Vânzătorul nu oferă nicio garanție referitoare la funcționalitate și fiabilitatea site-ului, și nicio garanție privind îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii.
Utilizatorul, clientul, nu au dreptul de a prelua informații de identificare din site, de a copia conținutul acestuia și de a utiliza informațiile prezentate în cadrul platformei cu scopuri ilicite și imorale.
Termenii și Condițiile din acest contract sunt obligatoriu acceptate de către utilizator în momentul în care vizitează/folosește platforma.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Nood respectă cerințele legislației în vigoare cu privire la protecția datelor cu caracter personal dar și libera circulație a acestor date, având deasemenea obligația de a administra doar în scopurile specificate și în condiții de siguranșă datele furnizate de către utilizator.
Scopul pentru care NOOD va colecta date cu caracter personal este de a informa clienții privind contul de utilizator, pentru a expedia comenzile efectuate, pentru facturarea acestora, dar și în scopul rezolvării problemelor de orice natură referitoare la bunurile și serviciile achiziționate.
De altfel cumpărătorul va putea să trimită newsletter persoanelor care au acceptat această opțiune prin intermediul e-mail sau sms.
În momentul în care utilizatorul va completa datele în formularul de creare a contului, dar în special cel de comandă, acesta va accepta necondiționat ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a Nood și este de acord să i se stocheze și utilizeze conform condițiilor de mai sus.
Nici una din părți nu poate fi răspunzătoare pentru faptul că obligațiile contractuale nu sunt respectate din cauza unui eveniment de forță majoră.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii evenimentului de forță majoră obligațiile nu vor putea fi respectate, fiecare parte este obligată să trimită o notificare prin care să explice renunțarea la partea sa contractuală.
Prezentul contract este supus legii române. Dacă vor apărea litigii și discuții contradictorii cu privire la un eveniment neplăcut, se vor putea rezolva pe cale amiabilă sau prin intermediul instanțelor judecătorești competente.